Тільки для справжніх пані!

Як краще одягтися на співбесіду: стильні секрети

Як краще одягтися на співбесіду: стильні секрети

Якщо ви шукаєте роботу, будьте готові до того, що вам доведеться пройти співбесіду. Як правило, воно є вирішальним фактором при прийомі на роботу і вимагає серйозної підготовки з боку здобувача. Можна грамотно скласти резюме, але далеко не завжди досвід роботи та освіту займають перше місце в списку вимог.

Багато роботодавці, особливо директори великих компаній і корпорацій, переконані, що успішний працівник – це не просто людина, яка має досвід і знання. Це цілеспрямований фахівець, який стежить за своїм зовнішнім виглядом.

Ось чому, вирушаючи на співбесіду, так важливо справити хороше враження на майбутнього начальника. Спробуємо розібратися, як одягнутися на співбесіду, щоб отримати роботу?

Вибираємо одяг для жінки

Знаменитий французький модельєр і законодавиця моди Коко Шанель якось сказала: «У вас не буде другого шансу справити перше враження». Цей афоризм більш ніж доречний при пошуку роботи, адже на одне і те ж співбесіду двічі не ходять. У день зустрічі з потенційним роботодавцем виглядати красиво, бездоганно і по-діловому однаково важливо і для чоловіка, і для жінки. Однак, якщо для сильної статі безпрограшним варіантом для співбесіди може стати діловий костюм, то з дамським гардеробом все набагато складніше. Як одягнутися на співбесіду жінці? Сьогодні це питання хвилює багатьох дівчат, особливо тих, які шукають роботу вперше.

Існує кілька варіантів жіночого дрес-коду, які підійдуть для зустрічі з потенційним роботодавцем. Серед них:

Діловий костюм

Ще не так давно класичний діловий костюм вважався невід’ємною деталлю образу представників сильної статі. Але сьогодні він займає почесне місце у діловому світі і чоловіків, і жінок. Строгий, лаконічний і офіційний костюм кожній дамі в день співбесіди дозволить відчувати себе впевнено. Він чудово підійде і для молодих дівчат, і для жінок у віці. Юній обличчю він додасть презентабельності, а дамі в роках дозволить виглядати стримано, бездоганно, але головне – офіційно.

Проте, вибираючи костюм для ділової бесіди, необхідно враховувати деякі нюанси.

По-перше, такий одяг не повинна мати жодних зайвих деталей, вона зобов’язана виглядати строго, але в той же час модно.

По-друге, при виборі колірної гами костюма краще всього уникати яскравих і агресивних кольорів (жовтого, рожевого, червоного) і віддати перевагу нейтральним відтінкам (бежевого, коричневого, сірого).

Спідниця

Відмінним варіантом для співбесіди може стати спідниця в тандемі з блузкою. Правда, в даному випадку перша не повинна бути занадто короткою. Ідеальним рішенням офісного дрес-коду вважається спідниця-олівець, завужена до низу. Така річ найкраще гармоніює з однотонними блузками з непрозорих тканин.

Плаття

Якщо ви вирішили йти на співбесіду в сукню, то воно обов’язково повинно мати класичний крій. Це може бути скромна виріб з баскою. Допускається елегантне плаття-футляр. Неважливо, яким буде покрій, головне, щоб воно не було відвертим, а його довжина не була вище коліна більш ніж на п’ять сантиметрів.

І ще один нюанс – навіть якщо ви йдете на співбесіду влітку, під плаття потрібно надіти якісні колготки. Їх відсутність – це ознака моветона.

Штани

Якщо ви вирішили йти на зустріч з майбутнім начальником в брюках, обов’язково зверніть увагу на їх довжину. Вони також не повинні бути занадто вузькими або короткими. Під брюки обов’язково слід надіти шкарпетки тілесного кольору, щоб вони були непомітні для оточуючих.

Вибираємо одяг для чоловіка

Ідеальним рішенням для чоловіка в день співбесіди стане класичний костюм темно-сірого або темно-синього відтінку. До такого виробу добре підійде «приталені» сорочка (slim-fit) світлих тонів (біла, бежева, кремова). Що стосується інших аксесуарів, то варто віддати перевагу краватці. Найкраще з класичним костюмом буде виглядати краватка благородного темно-синього або темного-червоного кольору.

Обов’язковим доповненням є сріблястий або золотавий затискач. Він стане красивою деталлю створеного образу і буде утримувати краватку, тому під час ділової зустрічі вам не доведеться відволікатися, щоб його поправити.

Взуття та аксесуари

Вирушаючи на ділову зустріч, ви не тільки повинні знати, як правильно одягнутися на співбесіду, але і вміти підібрати аксесуари до вбрання. Купуючи прикраси, не забувайте, що ви йдете на інтерв’ю з начальником, а не на вечірку. В ділових колах не прийнято виставляти на показ прикраси, тому жінкам варто зробити вибір на користь невеликих сережок, а руки непомітним браслетом і максимум декількома кільцями. Що стосується чоловіків, то їх діловий стиль краще всього підкреслить обручку і дорогі годинники.

І чоловікам, і жінкам в день співбесіди варто зробити свій вибір на користь класичних туфель. Кращий варіант для чоловіка – моделі чорного, коричневого чи синього кольору. Жінки ж можуть надіти на зустріч з потенційним роботодавцем туфлі-човники або вироби на шпильці з закритим носком. Проте взуття повинна повністю відповідати обраній одязі.

Не рекомендується одягати на співбесіду:

Корисні поради

Безумовно, немає нічого складного в тому, щоб вибрати гарний костюм, строгу спідницю або сорочку в тон і з упевненістю йти на співбесіду. Однак у цій справі є свої секрети, знання яких дозволить вам значно підвищити свої шанси на успіх.

Якщо ваша мета – влаштуватися на роботу менеджером, банкіром або адвокатом, то для співбесіди вибирайте строгий діловий костюм, який найбільше відповідає даному виду діяльності. Якщо ви шукаєте роботу журналістом, фотографом або дизайнером, то можете використовувати менш офіційний наряд, наприклад, сорочку і штани.

Який би костюм ви не вибрали, він повинен бути чистим та випрасуваним. Повірте, навіть найдорожче плаття буде виглядати непривабливо, якщо на ньому будуть помітні плями. Це ж правило стосується зачіски, стрижки, манікюр.

Коли ви збираєтеся на ділову зустріч зі своїм майбутнім начальником, не намагайтеся вразити його новими швейцарськими годинниками або телефоном. Ваш роботодавець навряд чи їх оцінить. Навпаки, він може зробити висновки про те, що ви, маючи такі дорогі речі, не надто зацікавлені в пошуку роботи або ж є ханжею.

Вибираючи костюм для ділової зустрічі, враховуйте пору року. Повірте, якщо ви йдете на співбесіду взимку, і ваша зустріч буде проходити в теплому офісі, не варто з’являтися на неї в льняному костюмі або сарафані. Це буде виглядати безглуздо і недоречно.

Тепер ви знаєте, як одягнутися на співбесіду жінці і чоловікові. Тому з упевненістю в успіху можете йти на зустріч до свого потенційного роботодавця, так як результат ділової бесіди неодмінно буде на вашу користь!


Де ви зараз? Ось тут:


Схожі записи: